FANDOM

Totalna Porażka na Bezludnej Wyspie to druga fikcja WolfMaster Pogadaj ze mną! :). 20 nastolatków decyduje się pojechać na bezludną wyspę. Nie wiedzą jednak co jest celem tej wyprawy. Jest nim przetrwanie. Jeśli sobie nie poradzą czeka ich śmierć. Na ostatniego przy życiu śmiałka czeka nagroda w wysokości 5.000.000$.

Opening

Na początku wszystko jest zamazane. Obraz staje się wyraźniejszy i widać 20 uczestników stojących na wyspie. Po chwili wszyscy zaczynają uciekać w kierunku lasu. Kamera idzie do obozu chłopców gdzie wściekły nosorożec atakuje Asha. Na nosorożca wskakują Dave i Devon i biegną z nim w kierunku lasu. Kamera idzie za nimi. Widać Laurę i Savannahę, które walczą, a ze strachem w oczach przyglądają się temu ukryte w krzakach Alex i Alice. Za nimi pojawia się Billy z nożem w ręce, który zaraz ma atakować przyjaciółki. Kamera przeskakuje do obozu dziewczyn gdzie Christina śpi, a Ginger czegoś szuka. Kamera wychodzi z obozu i widać Hikari szukającą jakichś owoców. Za nią Tobias powala dużego słonia. Kamera idzie na plażę gdzie Mitchel i Sarah przed czymś uciekają. W tle widać pływających w morzu Josha i Stellę. Kamera idzie znowu do lasu, w którym Molly ucieka przed lampartem. W pewnym momencie na lwa rzuca się Park. W dali widać Klausa, który śpi i podkrada się do niego wąż. Kamera idzie na szczyt góry gdzie stoi Greg, który zobaczył w dali łódź płynącą w kierunku wyspy, na której płyną ludożercy. Łódź wreszcie dopływa do lądu i wychodzą z niej ludożercy z różnymi włóczniami. Tło robi się czarne i pojawia się logo TPnBW.

Odcinki

Premiera odcinka N/o Polski tytuł
27.08.2012 001 Pierwszy dzień na wyspie
?? 002 Zabójcza pułapka

Uczestnicy

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o postaciach to czytaj odcinki xD

Chłopcy

  • Park
  • Billy
  • Klaus
  • Devon
  • Dave
  • Mitchel
  • Tobias
  • Greg
  • Ash
  • Josh

Dziewczyny

  • Hikari
  • Stella
  • Molly
  • Ginger
  • Alice
  • Christina
  • Sarah
  • Alex
  • Savannah
  • Laura

Powody śmierci

Tabela uczestników

Uczestnik Status Odc. śmierci Miejsce
Park Żyje Żyje N/A
Billy Żyje Żyje N/A
Klaus Żyje Żyje N/A
Devon Żyje Żyje N/A
Dave Żyje Żyje N/A
Mitchel Żyje Żyje N/A
Tobias Żyje Żyje N/A
Greg Żyje Żyje N/A
Ash Żyje Żyje N/A
Josh Żyje Żyje N/A
Hikari Żyje Żyje N/A
Stella Żyje Żyje N/A
Molly Żyje Żyje N/A
Ginger Żyje Żyje N/A
Alice Żyje Żyje N/A
Christina Żyje Żyje N/A
Sarah Żyje Żyje N/A
Alex Żyje Żyje N/A
Savannah Żyje Żyje N/A
Laura Żyje Żyje N/A

Więcej z Fandomu

Losowa wiki