FANDOM

Jedna kamera wyskakuje z basenu, druga wyskakuje z baru natomiast trzecia pojawia się z luksusowego domku. Kamera wędruje do przedpokoju gdzie Heather się kłóci z Evą, z całej sytuacji ze śmiechem przygląda się Noah. Nastepnie widzimy jak z dwóch pokoi wylatują jak torpeda Lightning i Lukaninho...Biegnąc po schodach rozwalają domek z kart, który przedchwilą skoczyły układać Katie i Sadie. Sadie wybuchnęła płaczem, Katie starała się ją pocieszyć. Wyścigując się nadal Lukaninho z Lightningiem, tuż przy wyjściu potrącili wściekłego Chefa, wbiegając na basen Lightning, zepchnął Lukaninho do wody i pokazuje mu język. Ten wpadł w objęcia Chelsea, która z tego faktu była zadowolona. Następnie przenosimy się do baru, gdzie Trent, Bridgette, Owen i B grają w chińczyka. Stolik obok siedzi Sierra, wpatrzona w Codiego, który przewraca oczami. Kamera wpada do kuchni gdzie posiłek przygotowywuje Jerd Mclean, a Ezekiel chce mu podwędzić kawałek mięsa, Gwen na całą sytuacje patrzy z obrzydzeniem. Następnie lądujemy w kiblu, gdzie trwa zażarta kłótnia między Gregiem a Olimpią, która rzuciła w niego rolką papieru toaletowego. Rolka trafiła w kamere i ta spadła do basenu, gdzie razem pływają Mike z Zoey, a na słońcu opala się Justin. Na dachu Portu Wstydu siędzi Scott, który się śmieje i zaciera ręce. Koniec czołowki, to widok basenu, nad którym siedzą wszyscy uczestnicy a u góry jest napis "Total Drama: Totally in Holiday?".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki