FANDOM

Totalna Porażka: Czas Wojny - fikcja Lukaninho. Można to nazwać serialem wojennym. Serial wrzuce w postaci 8 odcinków. FSerial ma zamiar ukazać losy kilku bohaterów, którzy zostają przetransportowani do innego świata, mają zebrać armie i uratować "Barlandie" od najazdu. Czy stawią czoła najeźdźcom, czy Generał McArtur uratuje "inny" świat od zagłady. To wszystko już niedługo w nowej produkcji.

Premiera: 01.2013

Produkcja: JTV"LukaJuniorStudios"

Odcinki: 8 odcinków (seria I)

TDTTW 2 .jpg

Logo

Ankiety:

Pomysł uważam za:
 
12
 
2
 
1
 
1
 
3

Ankieta stworzona dnia gru 26, 2012, o godzinie 10:09.
Oddanych głosów: 19
Będziesz czytać?
 
7
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 6, 2013, o godzinie 11:07.
Oddanych głosów: 9
Sam projekt oceniasz na:
 
5
 
2
 
1
 
0
 
2
 
1

Oddanych głosów: 11
Opisy postaci są:
 
2
 
5
 
1
 
1

Oddanych głosów: 9
Powinny pojawić się opisy głównych miejsc akcji?
 
8
 
2
 
2

Oddanych głosów: 12
Premiera kiedy:
 
3
 
3
 
5

Oddanych głosów: 11

Czas Akcji:

Sezon I:

  • Akcja pierwszego sezonu rozgrywa się w 2015 roku, czyli dwa lata po zakończeniu nadawania Totalnej Porażki. Można powiedzieć, że show straciło popularność i wielu widzów przestało oglądać show, przez co nie było kolejnych serii, a studio JTV przeżywało powolny upadek. Akcja całego sezonu rozpoczyna się właśnie w studiu JTV, gdzie prezes dostaje misje stworzenia ekipy, która powróci na swoją rodzimą planetę i postarają się pomóc jej. Niestety równoległa planeta, przeżyła wielki wybuch i dlatego bohaterowie z show zostali ewakuowani na Ziemię by spokojnie dorastali u boku swoich "przybranych rodziców" i wyrastali na wojowników. Czy byłe gwiazdy będą chciały pomóc swojej byłej planecie? Czy zdołają pokonać Lorda Chrismora? 

Charakterystyka Postaci(Opis itp.)

Dobre:

  • Gen. Duncan - (Duncan) Główny charakter projektu. Na codzień mieszka w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Po wyjściu z poprawczaka zaczął nowe życie i stara się by wyglądało normalne, jednak jest tak do czasu, gdy nie zostaje wrobiony w ratowanie Barlandii, powinno się wydawać że po złej stronie, a jednak będzie walczył po stronie dobra. Czy pokona waśnie z wieloma byłymi wrogami z show i po prowadzi Barlandie do zaskakującego zwycięstwo nad rywalami.
  • Gen. Brick - (Brick) Kolejny z głównych charakterów serialu. Jest żołnierzem w Marine, po paru latach służby doczekał się stopnia generała, co bardzo mu ułatwi prace dla ratowania Barlandii. Mimo wspólnego celu, nie trawi obecności Duncana w grupie bojowej, co niestety niesprzyja zbyt dobrze dla całej armii. 
  • Mędrzec Hatchet - (Chef Hatchet) Były wojownik Barlandii. Po wielkiej masakrze na innym świecie, udało mu się uciec na Ziemie, gdzie zaczął prace w pudle. Po wielu latach przypomniał sobie o nim Chris i założyli własne reality-show. Po latach spędzonych razem na planie, Chef poszedł całkiem inną drogą i postanowił zostać wierny Barlandii. 
  • Ann Marie - (Ann Marie) Mieszkanka Hawaji, dzięki brylantowi który dostała od Ezekiela (wiem, że to nie był brylant, ale na potrzeby fabuły zmieniam) zamieszkała na wyspach. Jak zwykle dba o urodę i nic się dla niej nie liczy. Przez przypadek trafia do Barlandii i musi ratować swoją ojczyznę.
  • Kpt Selisha - (Selisha) Selisha jest jedyną bohaterką, która dołączy w trakcie fabuły do walki o Barlandię.
  • Kpt Alex - (Alex) Była mistrzyni świata karate. W czasie rozpoczęcia akcji, znajduje się w psychiatryku z powodu słabej kondycji psychicznej, a w sumie według większości nienormalności. Jednak trafia do swojego świata i będzie starała się udowodnić że jest normalna.
  • Raymond - (Raymond) 
  • Valior - (Valior)

Złe:

  • Lord Chrismor - (Chris) Jeden z dwóch głównych czarnych charakterów. Chris były prowadzący Totalna Porażkę, ucieka do swojego prawdziwego miasta urodzenia do Martenowa, lecz pod wpływem władzy zmienia wioskę w Chrismorie, która ma opanowac cały świat i wprowadzić mylny porządek na świecie. Z pomoca mafioza z Włoch, będzie dążył do całkowitego zniszczenia konkurencji, a zacznie od Barlandii. 
  • Moreno - (Moreno) Włoski mafiozo, który współpracuje z Chrismorem, tylko i wyłączenie dla swojego zysku. Jest jednym z niewielu prawdziwych ziemian w równoległym świeciem, przeszedł przez portal wraz z Chrismorem. Jego zamiar to podbicie Barlandii wraz z Chrismorem a potem zniszczenie właśnie tego Lorda. Chce również do Chrismorii sprowadzić swoją siostrę Debore. 
  • Księżna Victoria - (Victoria) Od zawsze władawała ZuOLandią, jest to jedno z największych państw w równoległym świecie. Mimo swojej władzy, Victoria ma problemy z opanowaniem innych terenów z powodu złego położenia jej państwa. Mimo wszystko jest waleczną władczynią i nigdy się nie poddaje.
  • Królowa Fatima - (Fatima) Jeden z bardziej pobocznych czarnych charakterów. Rządzi BeatifullLandią, jest surową władczynią i karzę każdego na śmierć jeśli ktoś uważa że jest mądrzejszy i piękniejszy od niej.
  • Sir Bobbie - (Bobbie) były czarny charakter, to on rządził Chrismorią, przed wielkim wybuchem, jednak przez pomyłkę wypuścił kilka bomb jądrowych, zamiast zwykłych pocisków. Spowodował wielką katastrofe na innej planecie. Ukrywa się na ziemii, o jego istnieniu nie wiem nikt po za Chrismorem.
  • Szp. Heath - (Heath) jest szpiegiem Chrismora. Jest wyjątkowo oddany swojemu władcy. Ma niesamowite zdolności do wywęszenia ofiary. Jest niezawodny i nigdy nie zawodzi.
  • Nathan - (Nathan)

Poboczne:

  • Prezes JTV - (Lukaninho) Prezes jednej z największej korporacji filmowej, do roku 2013, kiedy to nadawanie skończyła Totalna Porażka. Mimo że pogrążył się w długach stara się ratować studio przed oficjalnym upadkiem, ale za żadne skarby nie chce oddać praw do transmisji innym korporacjom, przez co jest w wielkim dole finansowym. Jego zadaniem jest zebranie kilku wojowników, do walki o Barlandię.
  • Wiechu - (Wiesiek) Jest to obecnie jedyny pracownik studia JTV. Pracuje jako ochroniarz, mimo że nie ma już czego chronić w studiu. W wolnych chwilach dorabia w nocnych klubach.
  • Wróżka Dawn - (Dawn) To dzięki niej nadal istnieje drugi świat, ona ma nad nim kontrola, mieszka na Ziemii, gdyż jej życie w równoległym świeciem byłoby zagrożone, a co za tym idzie inne istotki tam żyjące. To ona informuje wszystkich o nakazie ratowania Barlandii.
  • Cassidy - (Cassidy) Prowadzi sklep o nazwie ZuOMarket na Ziemii. Sklep znajduję się w Nowym Jorku, oferuje towary, zawsze z końcówką 6,66, dlatego do jej sklepu nigdy nie przychodzą księża.
  • Książe Zach - (Zach) Mieszka w Monako, można powiedzieć rządzi tym małym państewkiem. Pomaga zebrać ekipę do ratowania Barlandii.
  • Wyrocznia Selina - (Selina) Mieszka w równoległym świecie, jest wyrocznią w Barlandii. Jest siostrą Dawn i dlatego może spokojnie pomagać mieszkańcom wspaniałej Barlandii.
  • Vegeta - (Vegeta) 

Trailery i Części

Premiera 

Odcinka

N/o Tytuł
Trailery
31.12.2012 T1 Czas wojny! Trailer 1
05.01.2013 T2 Czas wojny! Trailer 2
07.01.2013 T3 Czas wojny! Trailer 3
08.01.2013 00 Czas Wojny: Prolog
Sezon 1 "Chrismoria atakuje"
01.2013 01 Nieoczekiwana wiadomość
01.2013 02 Powrót do przeszłości
01.2013 03 TBA
TBA 04 TBA
TBA 05 TBA
TBA 06 TBA
TBA 07 TBA
TBA 08 TBA
Sezon 2

Obsada

Obsada aktorska
Imie bohatera: Postać go Grająca Rodzaj postaci: Typ:
Gen. Duncan Duncan pierwszoplanowa Dobry
Mędrzec Hatchet Chef pierwszoplanowa Dobry
Ann Marie Ann Marie pierwszoplanowa Dobry
Gen. Brick Brick pierwszoplanowa Dobry
Kpt. Selisha Selisha pierwszoplanowa Dobry
Kpt. Alex Alex pierwszoplanowa Dobry
Raymond Raymond Brown drugoplanowa Dobry
Valior Valior drugoplanowa Dobry
Lord Chrismor Chris pierwszoplanowa Zły
Szp. Heath Heath drugoplanowa Zły
Nathan Nathan Crozier drugoplanowa Zły
Prezes JTV Lukaninho gościnnie Brak
Książe Zach Zach gościnnie Brak
Pan Wiesiu Wiesiek gościnnie Brak
Czarodziejka Dawn gościnnie Brak
Wyrocznia w Barlandii Selina gościnnie Brak
Vegeta Vegeta ????????
Cassidy Cassidy ????????
Moreno "Prawa ręka" Moreno pierwszoplanowa Zły
Księżna Victoria Victoria gościnnie Zły
Królowa Fatima Fatima gościnnie Zły
Sir Bobbie Bobbie gościnnie Zły
? Xavier gościnnie Zły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki