Fandom

Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Total Drama: Top Desing

1863strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

//Uzyskałem pełną koncensje od ForeveraNTM, na prowadzenie tego show//

Total Drama: Top Design - jest to amerykańskie reality-show! 12 projektanów wnętrz będzie konkurować aby wygrac 100 000 dolarów oraz miejsce w gablotach amerykańskich projektantów! Premiera ma się odbyć pod koniec 2012 roku, premiera listopad/grudziń. Fernando będzie głównym gospodarzem oraz trójka sędziów [????], [????] i [????].

Potrzebuje trójki jurorów :)

Format wyzwań:

Istnieją dwa wyzwania w każdym odcinku. Pierwszym wyzwaniem jest "Pop Design", jest to krótkie wyzwanie dzięki, któremu jakiś zawodnik może uzyskac Immunitet. W przeciwieństwie do drugiej konkurencji w show, Pop Design może przyjść w każdej chwili, aby jak najbardziej udaremnić projektantów. Drugie wyzwanie to wyzwanie "Wyzwanie Eliminacja", zadanie ma wykonać każdy zawodnik indywidualnie lub jako część zespołu, celem jest stworzenie projektów, na podstawie pewnych wymagań i celów. Po przedstawieniu ekspozycji, sędziowie zadają pytania zawodników o ich prace i wybór projektów. Sędziowe wówczas między sobą debatują o konstrukcji projektu górnej i dolnej. Projekty są zapisane i oceniane. Jeden najlepszy stylista zostaje zwycięzcą. A najgorszy projektant jest identyfikowany i odsyłany do domu z dopiskiem "Do zobaczenia później, dekorator".

Odcinki:

Premiera odcinka N/o Tytuł Polski Tytuł Angielski
Seria Pierwsza
XX.12.2012 01 Mystery Judge
TBA 02 Child's Play
TBA 03 Life's is beach
TBA 04 One Man's Trash
TBA 05 Garage Band
TBA 06 Life of The Party
TBA 07 Chef Choice's
TBA 08 Metropolitan Home Suites
TBA 09 ELLE DECOR Cover Inspiration
TBA 10 Lofty Design - Finale

Sezon 1:

Pierwszy sezon TOP Desing premierowany jest na grudzień 2012. Gospodarzem jest Fernando oraz sędziowie [????], [????] i [????]. Dwunastu zawodników rywalizuje o 100 000$.

Zawodnicy:

  • Duncan
  • Alejandro
  • Justin
  • Noah
  • Owen
  • Trent
  • Courtney
  • Gwen
  • Heather
  • Leshawna
  • Zoey
  • Dawn

Jury:

Postęp eliminacji i zwycięstw

Odcinki, strzeszczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki