Fandom

Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Total Drama: Future Revenge

1882strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Total Drama: Future Revenge
[[Plik: |250px]]
Gatunek: Komedia SF
Kraj produkcji: Polska, Kanada
Reżyseria: Wojowni
Emisja: 2012
Data premiery: xx.xx.12
Kontynuacja:  ?

Polsko-kanadyjski film animowany realizowany na podstawie serii "Totalnej Porażki". Fabuła przenosi nas do roku 1992 nowej ery, kiedy to Ziemia tworzy republikę planetarną, a jej najcenniejszym skarbem jest muzeum z zamrożonymi uczestnikami wszystkich (ok. 1000) sezonów Totalnej Porażki, najpopularniejszego, w obecnej chwili, show na Drodze Mlecznej. Pewnego dnia pojawia się trójka nastolatków, Juan, Angelika oraz Catlet, pragnących uwolnić z hibernacji największych antagonistów tego programu.

Jaki jest pomysł?
 
3
 
0
 
2

Ankieta stworzona dnia sie 4, 2012, o godzinie 18:24.
Oddanych głosów: 5
Czy pomysł może się udać?
 
3
 
2

Oddanych głosów: 5

Prace

Podejrzenia co do produkcji filmu pojawiły się już 1 kwietnia 2012 roku, kiedy to wygłaszający swoje odejście z wytwórni dla telewizji Cartoon Network, Martin 'Wojowni' Simpson upuścił teczkę z wystającą kartką "Total Drama: Future Revenge". Nikt poza anonimowym fanem, który zrobił zdjęcie nagrania, po czym wrzucił je do internetu, nie zauważył tego. Kilka dni po tym zrobiło się w sieci niezłe zamieszanie. Można było znaleźć wiele komentarzy typu "Czyżby Wojowni nas oszukał i nie odchodził?". 1 maja mający już dość mailów z pytaniami o zdjęcie, scenarzysta opublikował na swoim blogu wpis z informacją, że to co zostało uwiecznione to fragment scenariusza filmu mającego podsumować jego pracę nad Totalną Porażką. Przedstawił w nim też nie dokońca jasny opis fabuły. (Tłum. powyżej) Ponoć prace nad nim trwają już od ponad roku, ale kiedy zostanie zakończony nie wiadomo.

Wpis anonimowego fana na portalu Stars World:

7.04.2012 - ?:

http://bigimages.com/13234

What is this? (Co to jest?)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki