Fandom

Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Ten codzienny paintball

1882strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Anarchia Totalnej Porażki  - odcinek 3

Chris: Ostatnio w Anarchii Totalnej Porażki... Wykonywaliśmy pięć różnych zadań, okazało się, że pierwszy raz zwyciężyli Optymiści! Przegrała przeciwna strona, a Scott odleciał kopo-metą. Kto opuści tym razem nasz program? Dowiedzcie się tego! Oglądajcie, Anarchię... Totalnej... Porażki!

[INTRO]

Mamo i tato wszystko gra - Kamera lata gdzie popadnie, aż zatrzymuje się na dachu.

Widzę Was wciąż w moich snach - Kamera się przybliża.

Kim chcę być o to pytacie mnie - Cloudy wytwarza kolejną machinę, a Heaven w nią kopie.

I myślę, że to już dobrze wiem - Machina wybucha, a tam stoi Lilien, który się śmieje.

Ja chciałbym być sławny - Mike rzuca, w Lilien kamieniem, ten się przewraca, potem chłopak zaczyna się śmiać, Zoey na niego patrzy nerwowo, a Mike odsuwa od niej kamienie i się drapie po głowie.

Chcę blisko słońca sobie żyć - Justin zaczyna się opalać.

W tej drodze nie przeszkodzi mi nic - Rocky odpala rakietę, a ta leci wprost na Justina.

Spakowane torby na drogę już mam, kiedyś dojdę tam - Duncan złości się na Arkadiusa, a ten mu macha łapą przed oczami.

Bo ja chciałbym być sławny - Sugar je cukierki, a jeden eksploduje.

Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na - Jasmine skacze na skakance i podnosi rękę do góry, a Victoria klaszcze w dłonie.

Ja chcę sławnym być, chcę sławnym być, ja chciałbym być sławnym - Annaliese modli się do Boga i całuje zdjęcie.

Ja chcę sławnym być, chcę sławnym być - Gdy dach się zawalił, Cloudy i Heaven uciekają.

Ja chciałbym być sławnym - Nagle pokazuje się Scott, który chce przytulić Annaliese, a ta go uderza.

Zakończenie - Następnie pojawia się Chris przebrany za Kła, Scott ucieka, wszyscy gwiżdżą w rytm muzyki, Annaliese drapie się po głowie i jest napis: Anarchia Totalnej Porażki. 

Kamera ponownie zatrzymuje się w kuchni.

Wieczni pesymisci.jpg

Drużyna Wiecznych Pesymistów

Victoria: <do Mike'a> Jestem na Ciebie zła.

Mike: Można się coś spytać?

Rocky: Nie!

Pokój Zwierzeń:

Rocky: Jestem zły na Mike'a po tym, co on zrobił. Jeśli będziemy cały czas przegrywać, cały czas będzie miał dwa głosy.

Victoria: Też oddałam na Mike'a głos. Wiem, że przeze mnie odpadł Scott, ale to wszystko przez Arkadiusa. Muszę się pilnować, by oddać teraz głos na sabotażystę.

Koniec Pokoju Zwierzeń - znowu kuchnia:

Annaliese: To dziwne. Czemu Maki miał dwa głosy, skoro nam pomógł? Ludzie, musimy znaleźć prawdziwego....

Jasmine <ucisza Annaliese i mówi szeptem>: Ludzie mówcie szeptem, ponieważ przeciwny zespół otrzyma od nas tak jakby małą pomoc.

Annaliese: Jak mó...

Jasmine: Nie skończyłam!

Annaliese: Ja...

Rocky: Zamkniesz się wreszcie?

Duncan: Co ty taki nerwowy? Przegrały cieniaski.

Victoria: Odegramy się w następnym wyzwaniu.

Duncan: No nie wiem frajerzy, milion czeka.

Wieczni optymisci.jpg

Znaczek drużyny pierwszej.

Zoey: Nie mogę uwierzyć! Wygraliśmy!

Justin: O jezu, brawo. 

Zoey: Justin, czemu jesteś taki nerwowy? <zapomniała, że ma Mike'a>

Mike: Czemu tak się troszczysz o drużynę? <wtrącą się>

Zoey: Wiesz , Justin.... <myśli o nim>

Mike: Ja nie jestem... HEJ!!!!

Zoey: Co?

Mike: *****.

Zoey: O co ty jesteś zazdrosny?

Mike: Chodzisz z Justin'em? To...

Zoey: <zaczyna płakać>

Mike: Zrywam z Tobą!

Pokój Zwierzeń:

Mike: Wiem, że to, co zrobiłem Zoey, było brutalne. Tak, mam poczucie winy, ale ona mi nie powiedziała, że chodzi Z JUSTINEEEEM!!! Już z nią zerwałem.

Zadanie:

Chris: Witam! Zoey, masz przestać płakać. Będziesz miała okazję zemścić się na Mike'u <śmieje się>. Zagracie w paintball - ludziska! Jedni biorą sprzęt, drudzy też. Strzelamy tym razem bronią palną, nie z farbami, ale z wkładami po flamastrach i długopisach! Będzie się działo.

Victoria: Ty mały...

Pokój Zwierzeń:

Victoria: Mi to zadanie się nie podoba. Zacznę chyba spisywać testa...

Chris: Zadanie czas zacząć! <z megafonu>

Victoria: Chris! Zaczekaj!

Zadanie:

Wszyscy już pouciekali. Pierwsi, których zobaczyliśmy to Sugar, Duncan i Jasmine. Jasmine chciała pogadać z Sugar, ale nagle - Duncan ją strzelił!

Chris: 1-0 dla Optymistów! Jasmine, odpadasz!

Po 2 minutach Mike też był na miejscu, gdzie odpadła Jasmine. Akurat chciał strzelić w Duncana, jeden strzał spróbował na ptaku i trafił. Nagle znowu strzela, ale... NIE TRAFIA!!! Tymczasowo Zoey to widzi i trafia w chłopaka.

Chris: 2-0 dla Optymistów! Mike, odpadasz!

Mike i Jasmine już usiedli. Tymczasomo Rocky i Victoria przechadzają się w centrum lasu. Tam znajdują Cloudy. Rocky spudłował strzelając w dziewczynę, ale Victoria trafiła.

Chris: 2-1 dla Optymistów! Cloudy siada, a punkt zyskują Pesymiści!

Słychać radość pary, ale Zoey krzyknęła, a tamci zaczęli bieć, bo się przestraszyli jej głosu. W chwilę potem Sugar też się pojawiła i to ona krzyknęła. To Victoria się zdenerwowała i zmarnowała dwa pociski w kierunku Sugar. Spudłowała. Potem Rocky dał jej swój pistolet i jego drugim strzałem, trafiła w antagonistkę.

Chris: Mamy remis! 2-2! Sugar siadasz!

Sugar uciekła do Jasmine. Heaven i Annaliese znalazły się w wschodniej części lasku, gdzie odbywało się zadanie. Po zmarnowaniu dwóch strzałach, dziewczyny ostro ze sobą konkurują, ale to dziwne... Dziewczyny zestrzelone! Heaven trafiła w nią... a nie wiadomo, kto w Heaven! Dziewczyny odpadły.

Chris: Mamy wieści! Jest 3-3! Heaven i Annaliese odpadły!

U Optymistów zostali Justin, Zoey i Duncan, a u Pesymistów Rocky, Victoria i Arkadius! Pech chciał dla Pesymistów, że mieli tylko cztery strzały do dyspozycji, a Optymiści osiem. Dwie strzały (od Duncana) chciały trafiać w Arkadiusa! Ten strzelił na oślep i trafił... w wiecie kogo? Justina!

Chris: Pesymiści zaczęli prowadzić 4-3!

Po 2 sekundach właśnie Arkadius zostaje zestrzelony przez Duncana.

Chris: I znowu zaciekły remis 4-4!

Rocky i Victoria nie mogli się doczekać, gdy trafią w Zoey i Duncana, ale mieli tylko jeden strzał! Jak mogli trafić w nich? Właśnie znaleźli jeden ładunek, w którym był kolejny strzał. Teraz mogli wygrać! Ale gdy Victoria chciała wziąć ładunek, Duncan w nią trafił!

Chris: 5-4 dla Optymistów!

Rocky się zdenerwował i zaczął uciekać gdzie popadnie! Znowu Pesymiści mieli jeden strzał. Tak! Zdobyli ponownie ten drugi, bo chłopak celowo zgubił Duncana. Musimy przyznać, że jest pomysłowy. Kiedy znalazł ich... O BOŻE!!! Całujących się? Wtedy trafił w Duncana!

Chris: Duncan odpada i jest 5-5! Kto wygra zadanie?

Tymczasem Duncan podarował Zoey cztery ładunki. Trzy z nich już próbowała strzelić, gdy tamten uciekał gdzie pieprz rośnie. Punk podarował słodkiej dziewczynie jeszcze z dwadzieścia takich strzałów! Siedemnaście zestrzeliła, bo znalazła Rocky'ego. Tak się składa, że został jej ostatni. Znalazła go i zaprowadziła chłopaka w ślepą uliczkę. Ten ładunek nazwała szczęśliwym. Rocky tak wymiękł, że przy jej przemowie nie strzelił. On strzelił z broni jako drugi,  ale jako pierwszy oberwał! A Zoey się śmiała i śmiała, aż ładunek trafił jej w kubek smakowy! Dziewczyna się udusiła!

Chris: Zwyciężają Optymiści! RATUJCIE ZOEY!!!

[Zoey już uratowana :-D]

Ceremonia eliminacyjna

Wieczni pesymisci.jpg

Drużyna Wiecznych Pesymistów

Chris: Gratuluję frajerzy! Drugi raz z rzędu wyrzucicie zawodnika! Jak wiecie, w kabince jest już tylko 6 karteczek z waszymi autoportretami. Potnijcie jedno - ta osoba według was pójdzie do domu! Otrzymujecie tylko zażygane torebki z fistaszkami! Kto z Was ma szczęście? Zapomniałem!

Annaliese: A taki miałeś być dokładny...

Victoria: Właśnie...

Annaliese: Ty, czarna...  Gdy zostaniemy musimy pogadać...

Victoria: Zgoda.

Pokój Zwierzeń:

Victoria: Przyznaję, Annaliese jest świetna w tym co robi! Polubilam ją!

Głosowanie

Chris: A w programie zostaje...

Annaliese...

Arkadius...

Rocky i Victoria...

Mike i Jasmine są zagrożeni. Mike za obrazę Zoey przy wszystkich <Zoey akurat jest w tej ceremonii i podgląda ją z Duncan'em.> A Jasmine za to, że pierwsza odpadła w paintbalu.

A zostaje...

Jasmine!!!

<Zoey podchodzi, bo nie mogła wytrzymać>

Zoey: CO???????????????????!!!!!!!!!!!!!!! POZBYWACIE SIĘ MIKE'A?????? PRZECIEŻ JA MU WYBACZYŁAM!!!!!!!!!!!!!!!! JESTEŚCIE FRAJERAMI!!!!!!!!!!!!!!

Jasmine: Tak naprawdę <Zaczyna płakać> Sfałszowałam głosy! Mike był zagrożony... a ja... JA!!!

Pokój Zwierzeń:

Jasmine: Tak bardzo chciałam zostać w tym programie!

Ceremonia: Chris: Źle zrobiłaś. Ale odpadniesz... Nie zostajesz zdyskwalifikowana... Chefie!! <Jasmine odpadła> Klip Specjalny: Jasmine: Mama! Jak dobrze Cię widzieć... Jasmine: Ale nie zrobiłam tego specjalnie'! Jasmine:  Płacz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki