FANDOM

Silent B (Olgmon)
Wściekłe Szczury (TP:ZW)
B's
Płeć mężczyzna
Włosy brązowe
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 5 Tajemnicze porwanie
Miejsce TP:ZW: 10
Rodzina TBA
Przyjaciele Dawn, Lightning
Wrogowie Dakota
Talent złota rączka

B (Silent B) - Występuje w Totalnej Porażce Zemście Wawanakwy. Nieco otyły chłopak, który sporo nadrabia inteligencja, chociaż tego jeszcze nie miał okazji wykazać. Z reguły bardzo cichy i mało się odzywa.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

Juz w odcinku pierwszym Silent B nie wyróżnia się niczym szczególnym, gdyż w nowym otoczeniu i przy nowo poznanych osobach zachowuje się wstydliwie i mało mówi. Po przydzieleniu do drużyny Wściekłych Szczurów okazuje się nie złym źródłem motywacji do współpracy. Stara się radzić aby wybrać słuszną drogę, jednak poszli wyznaczona drogom przez Dakote co doprowadziło do ich przegranej. Mimo wszystko B broni Dakotę przed drużyną. W tym odcinku podczas ceremonii otrzymał piankę jako pierwszy.

Drugi odcinek rozpoczął od zadania. Przy pomysłach na zadania dla rywali poparł Dawn, jednak dal przy tym ponowna szanse Dakocie. Złowił rowniez swoją rybę w drugim zadaniu, jednak nie dostali punktu. Mimo wszystko to wystarczało, by on razem z drużyną odnieśli pierwsze zwycięstwo w tym sezonie. Tym samym uchronili się przed eliminacja.

W trzecim odcinku jest bardzo zadowolony z pomysłu na zadanie. Wcześniej jeszcze wziął lekcje medytacji od Dawn. Kiedy już jednak dowiedział się na czym polegało wyzwanie ze szczegółami zdecydował się wycofać z zadania. Na swoje szczęście Dawn udało się wygrać wyzwanie, co ochroniło jego oraz drużynę przed eliminacja.

Mozna powiedzieć że zadanie w odcinku czwartym rowniez nie było w jego stylu. Mimo to pojawił się na zbiórce na plaży na czas. Calkiem nie źle szlo mu też podczas części z zadaniem paintbool'owym, do momentu kiedy został zdetronizowany przez Brick'a. Jego drużyna przegrała to zadanie, odsyłając Dakote do domu.

Piaty odcinek rozpoczął od pobudki przez Lightning'a. Razem szybko odkrywają, ze dzieje się coś dziwnego ponieważ Chris jeszcze ich sam nie obudził. Szybko dostrzegają brak Scott'a w drużynie. Po wskazówkach otrzymanych przez Chefa ruszają na jego poszukiwania. Po długiej wędrówce przystaje ochoczo na propozycje zjedzenia radioaktywnej ryby namawiając rowniez do tego resztę. Nie okazało się to trafna decyzja, ponieważ wszyscy dostali wysypki i bólu żołądka. Ich wędrówka opóźniła się i doprowadziła do przegranej, gdzie jego drużyna odprawiła B do domu.

Ponownie pokazuje w odcinku dwunastym (specjalnym) gdzie to jego dom odwiedza Lindsay. Niestety okazuje się, ze od momentu jego eliminacji jego życie bardzo się zmieniło, gdyż od tamtego momentu więcej się nie odezwał. Zostaje porwany gdzie pod koniec wraz z innymi przegranymi odkrywają, ze powracają na wyspę...

Jest czescia zadania rowniez w odcinku trzynastym, gdzie po wyrzuceniu przez Chefa jest częścią zadania. Zostaje ostatnim nie znalezionym obozowiczem. Pierwsza osoba która przy nim się znalazła została Dawn, która tym samym zapewniła sobie wizytówkę do finału.

Ciekawostki

  • Jako pierwszy w pierwszym odcinku otrzymał piankę.
  • Po tym jak odpadl z programu wiecej sie nie odezwal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki