FANDOM

20 lutego-26 lutego

WelcomeHeather
CourtneyiLindsay
Heather vs Courtney
Obie panny pełniły role antagonistyczne w seriach Total Drama, ale która z nich (waszym zdaniem) jest bardziej podstępna, manipulatorska i zła?;>

Wynik

To niesamowite! Heather całkowicie zdeklasowała Courtney wynikiem 42:6 w walce o miano najwredniejszej postaci. Pewnie Courtney będzie teraz dzwonić do swoich prawników i nas pozwie. Hehe. Nie boimy się!

28 lutego-6 marca

Chef Hatchet by KDHl
Chris McLean by KDHl
Chef vs Chris
Oto dwóch gospodarzy programu - stary, poczciwy Chris i nasz ulubiony kucharz Hatchet. Bywają wkurzający, ale też bywają zabawni i sympatyczni. A wy, którego z nich wolicie?;>

Wynik

A więc pomimo obrzydliwego jedzenia i wybuchowego charakteru Chef Hatchet wynikiem 37:20 pokonał złośliwego i chytrego Chrisa. Ciekawe, czy Chef sprawdziłby sie w roli gospodarza programu? Hehe.

7 marca-13 marca

OwenJeSerxD
GeoffJeSkarpetkixD
Owen vs Geoff
Oto wyluzowani kolesie - Owen i Geoff. Obaj nas zawsze rozbawiali do łez. Ale jednak... Który z nich był fajniejszy? Którego wybiorą nasi użytkownicy?

Wynik

Juhu! Taki zapewne okrzyk wydał Geoff na wieść, że pokonał Owena 35:23 w pojedynku o najbardziej wyluzowanego gościa z Total Drama. Owen na pewno nie będzie tego przeżywał, o ile dostanie coś do jedzenia. Hehe.

pomysł by Jacob

14 marca-20 marca

Noah
Harold
Noah vs Harold
Ehh... Nasi mądralińscy - Noah i Harold. Obaj wykazywali się dużą wiedzą w trakcie trwania programu, ale jeden z nich na pewno zrobił na was lepsze wrażenie. Który?

Wynik

Uff... Było bardzo blisko remisu, ale udało się wyłonić zwycięzcę. Harold pokonał Noaha 20:18. Harold będzie się teraz pewnie popisywał tym zwycięstwem przed Leshawną, podczas gdy Noah się tym nie przejmie i pójdzie dalej czytać sobie książkę. Ehh... Nasi mądralińscy. Hehe.

pomysł by Pan424

21 marca-27 marca

Bridgette1
Lindsay bikini
Bridgette vs Lindsay
W końcu do walki stają dwie blond laski serii Total Drama: wysportowana Bridgette i niezbyt mądra, ale za to piękna Lindsay. Która waszym zdaniem jest ładniejsza?

Wynik

Mimo, że pojedynek był bardzo wyrównany, to jednak surferka Bridgette wyszła z pojedynku zwycięsko, pokonując piękną Lindsay 32:26. Bridgette pewnie teraz bardziej nie będzie mogła się opędzić od chłopców na plaży, ale Lindsay i tak się tym nie martwi. W końcu jest ekstra laską. Hehe.

pomysł by TheObozowicz

28 marca-3 kwietnia

Gwen win
Bethfindstiki
Gwen vs Beth
W końcu nadszedł czas na ten pojedynek... Dwie waleczne dziewczyny, które pokonały swoich rywali w finałach TDI i TDA w Polsce. Ale która wygrałaby w starciu ostatecznym? Zdecydujcie sami...

Wynik

Cóż to był za pojedynek. Gwen, krótko mówiąc, wgniotła w ziemię Beth i wygrała wynikiem 46:10. Spryt Beth z Planu Totalnej Porażki nie wystarczył, żeby pokonać mądrą Gwen, która pewnie sięgnęła po kolejne zwycięstwo. Ciekawe, czemu Gwen z taką dyspozycją nie poradziła sobie w TDA?

pomysł by Qw21qwer

4 kwietnia-10 kwietnia

TDI logo
TDA logo
TDI vs TDA
I oto użytkownicy FTP mają szansę zadecydować, która seria, ich zdaniem, była lepsza? Wyspa Totalnej Porażki, czy Plan Totalnej Porażki? Wybór należy do was...

Wynik

Tak więc użytkownicy wikii zdecydowanie wolą Wyspę Totalnej Porażki, która zwyciężyła w głosowaniu aż 33:5. Teraz możemy już tylko czekać na Total Drama World Tour. Czy okaże się ono lepsze od jego poprzedników?

pomysł by Książe Półkrwi 2351

11 kwietnia-17 kwietnia

KatieandSadiepic
Katie vs Sadie
Oto dwie najlepsze przyjaciółki - Katie i Sadie. Każda z nich jest zakręcona na swój sposób, jednak któraś z pewnością bardziej zdobyła waszą sympatię. Która?

Wynik

Tak więc pojedynek dwóch przyjaciółek wygrała Katie wynikiem 22:13. Katie z pewnością nie będzie teraz świętować swojego tryumfu, tylko pójdzie pocieszyć Sadie, bo tak robią prawdziwe przyjaciółki.

pomysł by Justtin

18 kwietnia-24 kwietnia

Chris2
120px-Justin
Chris vs Justin
Ehh... Ci panowie są naprawdę przewrażliwieni na punkcie swojego wyglądu. Kto waszym zdaniem bardziej dbał o swój wizerunek w trakcie programu?

Wynik

Pojedynek był dość wyrównany, ale jednak wynikiem 21:13 użytkownicy FTP uznali, że to Chris zbyt przesadnie dba o swój wygląd. Przez to zebrał sobie i sympatyków i wrogów. Przekonamy się, czy zmieni swoje nawyki w nowym sezonie. Heh.

pomysł by TajnyVahki

25 kwietnia-1 maja

WelcomeDuncan2
Duncan vs Eva
Ah! Ta walka z pewnością was zelektryzuje! W pojedynku na najgroźniejszą postać Total Drama zmierzy się Duncan i Eva. To wy zdecydujecie, które z nich wygra, ale pamiętajcie, że osoba, która przegra, nie będzie zadowolona... Hehe...

Wynik

Zgodnie z oczekiwaniami Eva zgniotła Duncana, dzięki wynikowi 21:12. Duncan musi się teraz otrząsnąć, bo lada moment zaczyna się TDWT. Eva jednak nie bierze udziału, więc może w napadzie złości stłuc kogoś jeszcze. Hehe.

pomysł by Adi00055

2 maja-8 maja

800px-Owen Wins
Geoff and Bridgette
Izzy♥Owen vs Bridgette♥Geoff
Czyż miłość nie jest piękna? Najbardziej ta....zakręcona! Hehe. Mieliśmy wiele par w TDI i TDA, ale dzisiaj to te dwie pary rywalizują ze sobą. Która z nich była (i wciąż jest) najbardziej szalona?

Wynik

Wszystko już jasne. Okazało się, że to para Izzy♥Owen była najbardziej zwariowana. W pojedynku pokonała ona ciągle obcałowywującą się parę Bridgette♥Geoff 26:15. Ciekawe, czy równie szalone pary przyniesie nam TDWT...

pomysł by Justtin

9 maja-15 maja

WelcomeOwen
TDI Duncan and DJ
Owen vs Duncan
To wydaje się być pojedynkiem pocieszenia... Obaj panowie mieli pecha w polskich finałach i przegrali ze swoimi rywalkami. W tym pojedynku jednak któryś z nich już na pewno wygra. Który?

Wynik

A więc jednak wygrał Duncan! Pojedynek był dość ciekawy, chociaż był tylko pojedynkiem pocieszenia dla obu panów. Duncan osiągnął ostatecznie przewagę 27:15 i zdobył nieoficjalne trzecie miejsce w polskich Totalnych Porażkach. Gratulacje.

pomysł by Książe Półkrwi 2351

16 maja-22 maja

Heather and Leshawna
HeathervsLeshawna
Leshawna vs Heather
Czas w końcu na pojedynek dwóch największych rywalek serii Total Drama. Leshawna i Heather zaczęły wojować już na początku TDI i walka trwała (a może wciąż trwa) przez większość TDA. Wydaje się, że między dziewczynami stosunki się polepszyły, ale jak jest naprawdę, dowiemy się dopiero w TDWT...

Wynik

Gdyby Leshawna i Heather stoczyły pojedynek na FTP, to wygrałaby Leshawna ilością głosów 17:13. Jednak na ostateczne rozstrzygnięcie będziemy musieli chyba poczekać dopiero do TDWT...

pomysł by Qw21qwer

23 maja-29 maja

Duncan still loves Courtney
Courtney and Duncan Kiss
Gwen vs Courtney
A teraz coś specjalnie dla fanów Duncana! Którą z tych pań widzielibyście w związku z Duncanem? Zwariowaną gotkę Gwen, czy może podstępną i uroczą Courtney? Która lepiej by do niego pasowała?

Wynik

Nie było niespodzianki i Courtney pokonała Gwen 24:14. Zobaczymy, jak ta niezwykła para DxC poradzi sobie w TDWT. Czy ich związek przetrwa kolejny sezon?

pomysł by AndyWorck

30 maja-5 czerwca

Harold
DuncanWściekłyŻeOdpadł
Harold vs Duncan
W końcu przyszedł czas na pojedynek dwóch największych wrogów seri Total Drama - Harolda i Duncana. Każdy z nich ma swoje wady i zalety, ale stronę tylko jednego z nich możecie obrać. Którego?

Wynik

To był chyba najbardziej wyrównany pojedynek, jak dotąd. Zwycięzca zmieniał się niemal codziennie, ale ostatecznie to Duncan tryumfuje, pokonując Harold 20:18. Ich spory zapewne będą miały kontynuację w TDWT. Ciekawe, czy wtedy zmieni się wynik tego pojedynku. Póki co, to Duncan może cieszy się większą sympatią wśród społeczności FTP.

pomysł by Kubboz

6 czerwca-12 czerwca

DJ using his momma's spice
OwenPrzyjazd1
DJ vs Owen
DJ i Owen... Jakże ci dwaj panowie byli przyjacielscy. Śmiało można powiedzieć, że byli oni dwoma najmilszymi gośćmi na wyspie i na planie. Który z nich jednak zasługuje na miano tego naj-najmilszego?

Wynik

Okazało się, że to DJ zdobył największą sympatię. Wynikiem 28:9 pokonał w tym pojedynku Owena. Czy jednak taki miły gość, jak DJ będzie na tyle sprytny, żeby namieszać w TDWT? Czy uda mu się wreszcie zdobyć główną nagrodę? Z pewnością z DJem nie będzie nudno.

pomysł by Pan424

Turniej rozpoczęty!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki