Fandom

Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Piekielna Kuchnia Chef'a Hatchet'a - Trailer

1863strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Restauracja "Total Drama", gdzieś w Los Angeles

Chef ubrany w swój tradycyjny strój stoi przed ogromną restauracją.

Chef: Witajcie w MOIM show kucharze! Tak jest, tym razem to w pełni mój show. Przechodząc do rzeczy, żołnierze... Za mną znajduje się moja restauracja. Klucz do niej otrzyma tylko szczesliwa dwunastka. Znajdzie się tutaj miejsce i dla ciebie! Dlatego nie zwlekaj, i zgłoś się! Ale najpierw.. Przejdźmy do środka.

Kamerzysta poszedł za Chefem w progi budynku. Na sali znajdowała się ogromna sala jadalna dla gości, z której doskonale widać było okazałą kuchnie.

Chef: To w tym miejscu właśnie TY możesz rywalizować o miano najlepszego kucharza Totalnej Porażki!

Kamerzysta: Really?

Chef: Tak! Czeka cie tutaj wiele niesamowitych przygód, ale i ... prób umiejętności. W każdym odcinku będziesz musiał się zmierzyć z tremą związaną z wykwintnymi oraz sławnymi gośćmi! Wielka rywalizacja, nowa znajomości.. I jeden zwycięzca! A teraz poznajcie mojego asystenta, a waszego pomocnika, trzykrotnego zdobywce nagród kulinarnych miesięcznika "star"... DJ'a!

DJ staje obok Chefa

DJ: Pamiętajcie! Tutaj nie tylko ważna jest wiedza, ale kreatywność i cierpliwość! Jeśli czegoś pragniecie, zawsze wam się to uda. Wystarczy włożyć w to trochę serca.

Chef: Dobrze gadasz koleś! A co będzie czekać młodych kucharzy w tym sezonie... ?

Na ekranie pojawia się kilka scenek. 12 zacieniowanych sylwetek stoi w pokoju ceremonialnym przed Chefem, który wygląda na bardzo nie zadowolonego.

Na innym klipie rozzłoszczony uczestnik rozwala kuchnie, a jeszcze inny rozbija kilka niechcący kilka talerzy pod rząd.

Na jeszcze innym jeden uczestnik jest zabrany przez karetkę...

Na kolejnym trwa wielka kłótnia pomiędzy Chefem a kapitanami zespołów

A na ostatnim slawny krytyk kulinarny decyduje o eliminacji

Chef: To na razie na tyle! Chcecie wiecej?! Czekajcie na premiere Piekielnej Kuchnii Chef'a Hatchet'a!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki