FANDOM

Island of Destiny

Wiem xD Jestem uzależniony od tej piosenki xD

Opening

Odcinki 1-7

Muzyka i pomysł na opening - Mirai Nikki Opening 2 Dead End

Kamera pokazuje wszystkich uczestników gry. Wszyscy stoją w osobnych wejściach do 14 tuneli. Oddziela ich od areny tylko bardzo grube szkło. Zaraz potem pojawia się zapis Island of Destiny. Kamera znajduje się w pokoju, gdzie Cleo stoi przy ołtarzyku, pada na kolana i zaczyna płakać. Następnie kamera wychodzi na zewnątrz gdzie Kurt zabił przechodnia. Wyjmuje nóż z jego ciała i zaczął się złowieszczo śmiać. Kamera znajduje się w kostnicy, gdzie Amira prowadzi sekcję ciała. Po chwili Aira wyjmuję serce. Cała jest ubrudzona krwią. Atena siedzi w bibliotece, gdzie czyta o Starożytnej Grecji i robi notatki. Następnie Yoshi biegnie przez pole z kataną uciekając przed kimś. Później widać łóżko w którym leży Nathaniel i pali papierosa. Z boku widać tylko gołe martwe ciało kobiety. Emilith siedzi na sali rozpraw i obserwuję ze łzami w oczach sędzie, który uniewinnia mordercę. Stadion. Tee wrzuca piłkę do kosza, po czym sala okazuje się pusta. Scena w barze. Montana siedzi w brudnych ubraniach w barze. Podchodzi do niej jakiś mężczyzna i zabiera ją. Widać jak daje jej pieniądze. Blood siedzi w wannie z krwią. Kąpie się w niej. Po czym spuszcza wodę. Na dnie wanny widać urwaną rękę. Dariya siedzi ze zdjęciem Montany i myśli co ona robi, po czym wygląda przez okno, a za nim Porther i Lysandre, którzy wloką wielki czarny worek. Po chwili wrzucili worek do jeziorka i uciekli. Na końcu Mindi dobija się do drzwi Dariyi z nożem, po czym ktoś ją łapie. Dariya otwiera drzwi. Nikogo nie ma. Zamyka drzwi i pojawia się krwawy napis Island of Destiny.

Odcinki 8-??

Muzyka i pomysł na opening - BTOOOM! Opening 2 "Exist"

Na początku pojawia się plan wyspy. Potem wszyscy stoją za więziennymi kratami. Powoli kamera przesuwa się i pokazuje twarz od każdego. Kamera odsuwa się na dalszy plan. Pojawiają się Jennifer i Rasel, którzy stoją przy tronie i uśmiechają się. Montana stoi na szczycie góry. Stoi w bardzo wyzywającym stroju, a jej głowy powiewają na wietrze. Koło niej siedzi przerażona Dariya, która w ręku trzyma małą bombę. Montana spogląda na rękę, a następnie zlizuje z niej czyjąś krew. Kolejna pojawia się Atena, która płaczę w ramionach Lysandre. Nagle Lysander wbija jej w skroń nóż i ta pada. Lysandre odchodzi i wrzuca komórkę do jeziorka. Komórka wybucha. Mindi leży na Ziemi. Jej włosy powiewają na wietrze, a na plecach widnieje wielki napis "Dead END". Kolejna pojawia się Amira. Siedzi na Ziemi i rozmyśla o życiu, nagle zamyka oczy, a jej głowa bezwładnie opada. Po jej twarzy spływa czyjaś łza. Nagle ze wzgórza zbiegają Nathaniel i Kurt. Spoglądają na siebie, gdy biegną po bonus. Skaczą i lądują na przeciw siebie. Szkoła. Emilith siedzi w szkole. Jest ubrana w mundurek. Ktoś rzuca w nią kartonem po soku. W lesie. Emilith siedzi na wielkiej skale i spogląda na nieżywe ciało Blood'a. Emilith odwraca się. Pojawia się Cleo. Biegnie przez las, aż napotyka się na Tee, któremu wpada w ramiona. Za nimi stoi zapłakany Yoshi. Rzuca w nich bombę. Ci uskakują. Kilka ujęć z planu. Pojawia się Montana, która siedzi z siekierą na Cleo w wielkim pomieszczeniu z lustrami. Cleo płaczę. Obraz wybuchu. Z za niego wybiega Nathaniel, który biegnie w stronę Emilith. Ta się nie poddaje i biegnie w stronę Nathaniela. Tee i Cleo stoją na przeciw siebie. Są zmęczeni. Całują się. Amira biegnie przez las. Jest wyczerpana. Z jaskini wychodzi wściekły Kurt. Spogląda się na uśmiechającego się Lysandre i rzuca w jego stronę bombę. Na koniec wszyscy zmierzają na koniec wielkiego urwiska. Wszyscy stają obok siebie. Ich włosy falują na wietrze. Dwie osoby chwytają się za rękę i pojawia się logo serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki