FANDOM

1/8 finału Ćwierćfinały Półfinały Finał
                           
20 czerwca-23 czerwca            
 Bridgette  20
15 lipca-18 lipca
 Leshawna  18  
 Bridgette  31
23 czerwca-26 czerwca
   Geoff  21  
 Geoff  29
28 lipca-31 lipca
 Eva  9  
 Bridgette  30
26 czerwca-29 czerwca
   Lindsay  36  
 Cody  30
18 lipca-21 lipca
 Heather  32  
 Heather  18
29 czerwca-2 lipca
   Lindsay  26  
 Lindsay  34
12 sierpnia-15 sierpnia
 Noah  13  
 Lindsay  63
2 lipca-5 lipca
   Izzy  83
 Justin  5
21 lipca-24 lipca
 Izzy  24  
 Izzy  18
5 lipca-8 lipca
   DJ  10  
 DJ  27
1 sierpnia-4 sierpnia
 Katie  9  
 Izzy  28
8 lipca-11 lipca
   Gwen  24  
 Gwen  16
24 lipca-27 lipca  
 Beth  14  
 Gwen  25
11 lipca-14 lipca
   Trent  21  
 Harold  10
 Trent  26  

1/8 Finału

Bridgette vs Leshawna

To był bardzo wyrównany pojedynek. Co chwilę zmieniał się zwycięzca, ale w końcówce Bridgette przeprowadziła ostatni atak na Leshawnę i wygrała różnicą dwóch punktów. Ostateczny wynik 20:18.

Geoff vs Eva

Eva chyba poczuła się zbyt pewnie i kompletnie zlekceważyła Geoffa. Ten z kolei, jak zwykle, podszedł do pojedynku na luzie i dosłownie zmiótł Evę w tej walce. Ostateczny wynik 29:9.

Cody vs Heather

Fani Heather chyba przespali początek pojedynku, bo przez barzdo długi czas brak wsparcia z ich strony powodował, że to Cody prowadził i był bliżej ćwierćfinału. W końcówce jednak wszystko ułożyło się po myśli Heather, która zwyciężyła niewielką różnicą głosów. Ostateczny wynik 30:32.

Lindsay vs Noah

Lindsay już na samym początku pojedynku zdystansowała Noaha, który mimo swej książkowej mądrości nie miał szans w starciu z urokiem swojej rywalki. Lindsay bez większego wysiłku zmierza do ćwierćfinału. Ostateczny wynik 34:13.

Justin vs Izzy

Justin kompletnie nie przygotował się do tego turnieju i już w pierwszej rundzie został rozgromiony przez Izzy, która doskonale wie, jak wykorzystywać słabości swoich przeciwników. Ostateczny wynik 5:24.

DJ vs Katie

Ten pojedynek również był jednostronny. DJ znakomicie rozpracował Katie i nie dał jej szans w tej walce. Ciekawe, czy jego umiejętności pomogą mu w następnym pojedynku z Izzy. Ostetczny wynik tego pojedynku 27:9.

Gwen vs Beth

Ten pojedynek był bardzo wyrównany. Dwie zwyciężczynie z polskich edycji TDI i TDA podeszły do tej walki bardzo poważnie. Dosłownie dwoma punktami do ćwierćfinału przeszła Gwen, ale kto wie. Może, gdyby pojedynek potrwał trochę dłużej, to Beth by wyrównała? Ostateczny wynik jednak to 16:14.

Harold vs Trent

Trent wykorzystał wszystkie swoje atuty i zdystansował Harolda w tym pojedynku. Ten walczył do końca, ale nie miał szans w starciu z tak dobrze przygotowanym Trentem. Ostateczny wynik: 10:26.

Ćwierćfinały

Bridgette vs Geoff

Najgorętsza para Total Drama zmierzyła się razem w pojedynku. Nie było łatwo. Bridgette objęła prowadzenie na początku, jednakże fani Geoffa się nie poddali i wsparli go obejmując prowadzenie. Bridgette nie zakończyła walki, ponieważ objęła duże prowadzenie wyprzedzając po raz drugi swoja miłość. Jak zawsze nasza para się pogodziła, a Geoff będzie wspierał Bridgette dalej. Ostateczny wynik to 31:21.

Heather vs Lindsay

Dwie największe rywalki, niegdyś "przyjaciółki". Na Wyspie to Heather wykiwała Lindsay. Ta była zła, jednak długo nie trzymała urazy. Dziwnym trafem dziewczyny otrzymały drugą szansę i to Lindsay tym razem się zemściła. Oczywiście nie na serio. Heather nadal w szoku myśli nad swoją postawą i zachowaniem. Ostateczny wynik to 18:26.

Izzy vs DJ

Ten pojedynek nie był emocjonujący. Izzy objęła prowadzenie na samym początku i nie miała jakichkolwiek problemów lub zagrożeń ze strony DJ'a. Głosów również nie było za dużo. W sumie wiadomo dlaczego. Te postacie nie mają dużej rzeszy fanów. Ostateczny wynik to 18:10.

Gwen vs Trent

Trent obejmował prowadzenie od samego początku. Było pewne, że on wygra. Wyniki zmieniły się w ostatnim dniu, kiedy to Gwen podskoczyła o cztery głosy do góry i zapewniła sobie awans Półfinału. Jednakże! Czy poradzi sobie z Izzy? Tego już nie wiemy. Ostateczny wynik to 25;21.

Półfinały

Bridgette vs Lindsay

Ten pojedynek był emocjonujący. Zagłosowało na niego, aż 66 osób! Zwycięzca zmieniał się non-stop i do samego końca nie było pewne, która z naszych przemiłych blondynek wygra. Padło na Lindsay, która zmierzy się w finale z Gwen lub Izzy. Wiemy tyle, że możemy jej liczyć szczęścia. Ostateczny wynik to 30:36.

Izzy vs Gwen

wkrótce

O trzecie miejsce

Bridgette vs Gwen

Gwen walczyła z Bridgette zażarcie. I wygrywała raz Gwen, a potem Lindsay, a potem znowu Gwen. W ostateczności to Bridgette wygrała przewagą głosów 101:83

FINAŁ

I nadszedł czas na finał. Obie dziewczyny walczyły dzielnie. Obie dziewczyny miały swoich faworytów. Obie dziewczyny były faworytkami wielu. Ale przez cały czas było pytanie. Kto wygra? Kto wygra pierwszy turniej postaci na Fikcji Totalnej Porażki. I w końcu ... przewagą 83:63 wygrała ... Izzy!

ZWYCIĘZCA
Izzy2
Izzy
 PIERWSZY TRIUMF

Więcej z Fandomu

Losowa wiki