FANDOM

IITPNFTP
  1/16 finału 1/8 finału Ćwierćfinały Półfinały Finał
                                     
 Alejandro 4  
 Anne Maria 14  
   Anne Maria 22  
   Justin 7  
 Justin 9
 Blaineley 8  
   Anne Maria 11  
   Dakota 5  
 Lightning 1  
 Bridgette 14  
   Bridgette 14
   Dakota 17  
 Tyler 4
 Dakota 12  
   Anne Maria 3  
   Gwen 9  
 Cameron 3  
 Dawn 7  
   Dawn 33
   Cody 17  
 Cody 6
 Eva 4  
   Dawn 9
   Gwen 24  
 Owen 2  
 Gwen 8  
   Gwen 19
   Heather 17  
 Sam 0
 Heather 10  
 Gwen 12
 Sierra 35!!!
 B 3  
 Izzy 11  
   Izzy 25  
   Geoff 23  
 Geoff 11
 Jo 4  
   Izzy 10  
   LeShawna 12  
 Mike 7  
 Katie 8  
   Katie 30
   LeShawna 31  
 Trent 4
 LeShawna 12  
   Leshawna 0!
   Sierra 13  
 Brick 8  
 Lindsay 12  
   Lindsay 12
   DJ 0  
 DJ 12
 Sadie 8  
   Lindsay 0!
   Sierra 19  
 Zoey 22  
 Noah 7  
   Zoey 8
   Sierra 9  
 Scott 14
 Sierra 15  

II Turniej postaci na FTP

Za turniej odpowiedzialny był użytkownik WolfMaster8. Od dnia 20.12.2012 turniej przejął Milek 99, a później zajął to Paligar.

O Turnieju

W turnieju biorą udział wszyscy uczestnicy Total Drama (38) oprócz Pana Kokosa xD. Turniej składa się będzie z 2 faz: Fazy Eliminacyjnej i Finałowej.

Faza Eliminacyjna

Z 38 uczestników Fazę Eliminacyjną przejdą 32 osoby (16 chłopców i 16 dziewczyn). Faza ta składać będzie się z 1 rundy. W tej fazie uczestnicy zostaną podzieleni na chłopców i dziewczyn. Użytkownicy głosować będą w 2 ankietach: dziewczyn i chłopaków, na osoby, które mają odpaść. Z każdej ankiety 3 osoby, które uzyskają największą ilość głosów odpadną. W przypadku remisów zadecyduje dogrywka.

Głosowania trwały od 9 listopada do 10 listopada (sobota) do godziny 16.00.

Dziewczyny

U dziewczyn najwięcej głosów zgromadziła bez zaskoczenia Beth (8 na 24). Z turnieju odpada też Courtney (5 na 24) oraz Staci (4 na 24). Blisko odpadnięcia była Gwen (3 na 24). 2 głosy otrzymała Blaineley, a po jednym głosie Eva i Heather. Pozostałe dziewczyny przeszły dalej z 0 głosami na koncie.

Chłopcy

U chłopców po Ezekiel i Harold mieli równą liczbę głosów (6 na 22). Obydwoje odpadają. Razem z nimi z Turnieju odpada Duncan (4 na 22). Zagrożony był Scott (3 na 22) oraz Alejandro, Brick i Tyler. (każdy z nich 1 na 22). Pozostali uzyskali 0 głosów.

Faza Finałowa

W ostatniej fazie 32 uczestników zostanie wylosowanych w pary 1/16 finału. Zwycięscy przejdą do 1/8, zwycięzcy 1/8 do 1/4, a zwycięzcy 1/4 do półfinałów. Przegrani półfinałów zmierzą się w meczu o 3. miejsce, a zwycięzcy w finale. Mecze rozgrywane będą tak jak w I turnieju.

1/16 finału

Alejandro vs. Anne Maria

Głosowanie trwało od 10 listopada do 13 listopada, do godziny 19.00.

Anne Maria, dziewczyna kochająca lakier do włosów nie dała szans Alejandro - przystojnemu latynosowi. Anne Maria rozgromiła Alejandro 14:4 i przeszła dalej. W 1/8 finału zagra z kolejnym przystojniakiem - Justinem.

Justin vs. Blaineley

Blaineley, blondynka prowadząca Polowanie na Gwiazdę, czy może przystojniak Justin? Choć na początku to Blaineley prowadziła, to Justin w ostatnich chwilach wyszedł na prowadzenie i wygrał 9:8. W kolejnej rundzie Justin zmierzy się z Anne Marią.

Lightning vs. Bridgette

Długo zanosiło się na to, że bezmózgi sportowiec nierozróżniający płci -Lightning, nie zdobędzie głosów w pojedynku z surferką - Bridgette. W końcu Lightning zdobył honorowy głos i przegrał tylko 1:14. Bridgette w kolejnej rundzie zmierzy się z Dakotą.

Tyler vs. Dakota

Dakota - dziewczyna posiadająca bogatego tatusia, bez problemu pokonała pseudo-sportowca - Tylera 12:4. W następnym pojedynku zmierzy się z Bridgette.

Cameron vs. Dawn

Zwycięzca Zemsty Wyspy, kujon Cameron nie miał szans z obrończynią natury Dawn. Przegrał 3:7. Dawn w następnej rundzie zmierzy się z Cody'm.

Cody vs. Eva

Nerwowy babochłop - Eva, czy może obiekt westchnień i mąż Sierry Cody? Choć spotkanie było wyrównane to Cody wygrał 6:4. Sierra na pewno będzie dumna :). W kolejnej rundzie zmierzy się z Dawn.

Owen vs. Gwen

Starcie finalistów pierwszej edycji. Ponura gotka Gwen, pokonała Owena kochającego jedzenie 8:2. W kolejnej rundzie zadanie trudniejsze - Heather.

Sam vs. Heather

Co nie udało się Bridgette to udało się mistrzyni manipulacji Heather. Heather rozbiła maniaka gier - Sama aż 10:0! W kolejnej rundzie Heather przyjdzie się zmierzyć z Gwen.

B vs. Izzy

Szalona zwyciężczyni poprzedniego turnieju z łatwością pokonała niemowę - B 11:3. Jak Izzy poradzi sobie w kolejnej rundzie z Geoffem i czy uda jej się obronić trofeum?

Geoff vs. Jo

Imprezowicz Geoff pokonał 11:4 siłaczkę Jo, która w oczach Lightninga jest chłopakiem. Teraz przed Geoffem stoi wielkie wyzwanie - Izzy, więc Bridgette powinna dać mu buzi na szczęście xD

Mike vs. Katie

Ten pojedynek był bardzo zaciekły. Mike i Katie walczyli punkt za punkt. Jednak ostatecznie to członkini-założycielka NPDKŻ - Katie wygrała 7:8.

Trent vs. LeShawna

4:12. Takim wynikiem Leshawna bez problemu poradziła sobie z Trentem. To pokazuje, że pewność siebie pokonuję gitarzystów.

Brick vs. Lindsay

Głosowanie trwało od 20 grudnia do 23 grudnia.

To głosowanie było dosyć zacięte, pomimo opinii, że będzie jednstronne. Jednak było w tym ziarenko prawdy, ponieważ Lindsay pokonała Bricka wynikiem 8:12.

DJ vs. Sadie

DJ pokonał drugą członkinię NPDKŻ wynikiem 12:8. Planowany był większy triumf, jednak Sadie się broniła. Jednak to synalek mamusi wyszedł z tego zwycięsko.

Zoey vs. Noah 

Głosowanie trwa od 24 grudnia do 27 grudnia.

Jednostronny pojedynek. Miła dziewczyna z TP:ZW nie pozostawiła nawet cienia szansy niewielkiemu fanowi książek. Pokonała go wynikiem 22:7.

Scott vs. Sierra

To był najbardziej zażarty pojedynek jak dotąd. Padał głos  za głosem, jeden na spyciarza z  TP:ZW, jeden na psychopatyczną fankę Cody'ego. I to właśnie ona wyszła z tego zwycięsko, wygrywając 15:14!

1/8 finału

Anna Maria vs. Justin

Głosowanie trwa od 28 grudnia do 01 stycznia.

To był bardzo jednostronny pojedynek. Anna Maria wręcz wgniotła w ziemię Justtina, który poniósł sromotną klęskę z wynikiem 7:22.

Bridgette vs. Dakota

Głosowanie trwało od 28 grudnia do 01 stycznia.

Bardzo zacięty pojedynek! Walka pomiędzy surfurką a divą która się przemieniła w potwora była bardo zażarta! Jednak to ta druga wygrała wynikiem 14:17!

Dawn vs. Cody

Głosowanie trwa od 02 stycznia do 06 stycznia.

To był dopiero gorący pojedynek! Oddano aż 50 głosów! Pojedynek kobiety-medium ze zwykłym chłopakiem podkochującym się w Gwen przyciągnął wiele osób! Wynik okazał się szczęśliwy dla Dawn - zwyciężyła 33:17.

Gwen vs. Heather

Kolejny emocjonujący i zacięty pojedynek! Walka tych dwóch zawodniczek w seriach TD odzwieriedlił się i tutaj! Ostatecznie to Gwen pokonała swoją odwieczną przeciwniczkę Heather jedym głosem, 19:17! W kolejnej rundzie zmierzy się z Dawn.

Izzy vs. Geoff

Głosowanie trwało od 07 stycznia do 23 listopada.

Izzy i Geoff walczyli ze sobą punkty, jednakże to Izzy pogromiła optymistę wynikiem 25:23.

Katie vs. Leshawna

Dziewczyny ze sobą miały zacięty wynik, aż jeden głos zdecydował, która z dziewczyn przejdzie i zostaje... Leshawna! Wynik to 30:31.

Lindsay vs. DJ

Głosowanie trwa od 23 listopada do 26 listopada.

Pojedynek miłych? Tak! Jednomyślnie wygrała Lindsay wynikiem 12:0. Jak naszej seksbombie pójdzie z Sierrą?

Zoey vs. Sierra

Głosowanie trwało od 23 listopada do 26 listopada.

Dziewczyny walczyły ze sobą o walkę z Lindsay, ale to Sierra pokonała rudą dziewczynę 8:9. Jaki wynik będzie przy Lindsay?

Ćwierćfinały

Anna Maria vs. Dakota

Divy zrobiły swoje starcie, jednak to tej pierwszej udało się wyjść zwycięsko wynikiem 11:5. Zobaczymy, co czas pokaże kiedy będzie walka z Gwen.

Dawn vs. Gwen

Walka była na początku zażarta, było pewne, że niby Dawn wygra. Ale ostatnie dwa dni zmieniły wynik totalnie, przez co Gwen przeszła dalej mając 9:24. Jak pójdzie z Anną Marią w drodze do finału?

Izzy vs. Leshawna

Dla zwyciężczyni I edycji, Izzy - nie było łatwo. Niestety, gromkimi brawami oznajmiamy wynik - 10:12. Jak pójdzie Leshawnie z mocną Sierrą?

Lindsay vs. Sierra

Wynik był bardzo, ale to bardzo zaskakujący, Sierra nie dała nawet trochę szans dla blondynki, 0:19! Cóż to za emocje! Czy Sierra utrzyma tempo na Leshawnie?

Półfinały

Anna Maria vs. Gwen

Anna Maria i Gwen walczyły ze sobą kto ma dojść do finału i udało się gotce wywalczyć finał wynikiem 3:9.

Leshawna vs. Sierra

Znowu się udało Sierrze wygrać jednomyślnie! Wynik to 0:13, do trzech razy sztuka, czy Sierra przestanie wygrywać tak jednomyślnie?

Mecz o 3. miejsce

Anna Maria vs. Leshawna 

Która z div wygra? Oczywiście, że Anna Maria zniszczyła Leshawnę 55:4.

Finał

Gwen vs. Sierra

Głosowanie trwało od 7 grudnia do 14 grudnia. Dziewczyny biły się o Cody'ego, lecz ta pierwsza nie. Wynikiem 12:35 Sierra wygrywa II Turniej Postaci na FTP!

Miejsca

  • 1.Sierra!!!
  • 2.Gwen
  • 3.Anna Maria
  • 4.Leshawna
  • 5. - 8.Dakota
  • 5. - 8.Dawn
  • 5. - 8.Izzy
  • 5. - 8.Lindsay
  • 9. - 16. - Justin
  • 9. - 16. - Bridgette
  • 9. - 16.Cody
  • 9. - 16.Heather
  • 9. - 16. - Geoff
  • 9. - 16.Katie
  • 9. - 16. - DJ
  • 9. - 16.Zoey
  • 17. - 32. - Alejandro
  • 17. - 32. - Blaineley
  • 17. - 32. - Lightning
  • 17. - 32. - Tyler
  • 17. - 32. - Cameron
  • 17. - 32. - Eva
  • 17. - 32. - Owen
  • 17. - 32. - Sam
  • 17. - 32. - B
  • 17. - 32. - Jo
  • 17. - 32. - Mike
  • 17. - 32. - Trent
  • 17. - 32.Brick
  • 17. - 32.Sadie
  • 17. - 32. - Noah
  • 17. - 32.Scott
  • 33. - 38. - Beth
  • 33. - 38. - Courtney
  • 33. - 38. - Duncan
  • 33. - 38. - Ezekiel
  • 33. - 38. - Harold
  • 33. - 38. - Staci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki