FANDOM

Fruit Studio - Studio założone 2000 29 Września. Została założona przez dwóch animatorów, Michaela Wallsona (ur.1976) i Grega George McKinleya (ur.1982). Początkowo studio miało za zadanie mieć pracę nad tworzeniem filmów w technologii 3D i teleturniejach lecz po kilku aferach oficjalnie zrezygnowali z tego i postanowili zacząć produkować kreskówki. W tym czasie dołączający do producentów Fletcher Kirby (ur.1974) zaproponował tworzenie programów w stylu Total Drama. Jak dotąd wiadomo tylko o nowym projekcie o nazwie "Totalnie Dramatyczna Wyspa!". Pod tą samą nazwą działa kanał. 2013 rok został nazwany rokiem zmian. W tym roku zostanie zmieniona placówka oraz nazwa i treści. 

Założyciele oraz producenci

  • Michael Wallson (2000-)
  • Greg George McKinley (2000-)
  • Fletcher Kirby (2010-2012) (zm. 2012)
  • Andre Folsean (2002-2010,2013-)
  • Tony Maxwell Thomas (2011-)

Ciekawostki

  • Andre Folsean opuścił studnio z powodu przemiany studia z poprzedniego stanu na studio kreskówkowe.
  • Producent Flash Samson był w Fruit Studio przez 2 miesiące więc postanowiono go nie wpisywać w orginalnych porducentów.
  • Sam, Poly, Sasha i Mike to orginalne imiona osób podkładających głos. Niestety po śmierci dubingującego Sasze /Sasze Mimowoto/ Serial po półrocznym dubinngu innej osoby został zdjęty.
  • Fletcher Kirby zmarł w 2012 roku w wypadku samochodowym. To wywołało burze, zwłaszcza w kwestii że na jego miejsce wraca inny porducent a co za tym idzie kolejne zmiany.
  • Andre Folsean powrócił do studia jako producent TDW! za zmarłego Fletchera Kirby. Jednocześnie otrzymał po wykupieniu około 20% firmy i jego nazwiskiem została zapowiedziana zmiana studia.

Produkcje

  • Original Show! 3D (2003) (film)
  • Sam, Poly, Sasza and Mike (2001-2010) (Animowany Serial)
  • Cola for Santa 3D (2005) (film)
  • Highest Mountain Bear (2010) (Animowany Mini-Serial)
  • What is this song? (2008-2009) (Teleturniej)
  • Dancing/Singing (2000-2011) (Teleturniej / Ostatni teleturniej wyprodukowany przez studio)*
  • The Muppet Slow! 3D (2010) (Film / Ostatni film wyprodukowany przez studio)*
  • Totally Dramatic Island! (2012-13)
  • MasterChef (2012-13) 

FruitStudio

Kanał Fruit Studio

  • Rozpoczął nadawanie 29 września 2012 roku. Jak na razie wykupuje godzinnyprogram w stacji Cartoon Network przez 6 dni w tygodniu. Kanał istnieje tylko w Wielkiej Brytanii.
  • Kanał pokazuje orginalne swoje seriale : Sam, Poly, Sasza and Mike ; Highest Mountain Bear ; Dancing/Signing .. Oraz produkcje innych : INN-What?! , Fryer.
  • Zapowiedziano otworzenie kanału Fruit Channel który zastąpi Fruit Studio. To propozycje po miesiącu odrzucono (Grudnia 2012) ale w Styczniu następnego roku zapowiedziano reaktywacje pomysłu a co za tym idzie zmiany kadrowe oraz ogólne statusy studia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki