FANDOM

Cameron (Olgmon)
Wściekłe Szczury (TP:ZW)

Dzikie Kozy (TP:WL)

Cameron's
Płeć mężczyzna
Włosy brązowe
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 3 Podwodne wyzwanie!

TP:WL: Odcinek 4 - Błotna bitwa z niespodzianką

Miejsce TP:ZW: 11

TP:WL: 18

Rodzina mama, tata
Przyjaciele Zoey, Emma, Mike, Brendon
Wrogowie Ann Maria, Scott.
Talent Spora wiedza

Cameron - Występuje w Totalnej Porażce: Zemście Wawanakwy! oraz Totalnej Porażce: Wiejskiej Legendzie Drobny, strachliwy lecz inteligentny nerd. Cale życie spędził pod pantoflem rodziców.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

W odcinku pierwszym, po pojawieniu sie na wyspie udał się razem z reszta uczestników na poszukiwania flag. Znajdują ją po jakimś czasie z Lightning'iem, po czym zostaje przydzielony do drużyny Krwiożerczych Mutantów. Razem ze swoja drużyna wygrywa zadania, dzięki czemu uchronili się przed eliminacja.

Natomiast w drugim odcinku od początku wykazuje spore zniesmaczenie opowieściami Bricka. Zastanawia się jednak ze wszystkimi nad pomysłem na zadania dla drużyny przeciwnej. Podczas wykonywania tych od rywali miał nie małe problemy. Juz podczas pierwszego zadania przeskoczenia przez krąg ognisty podpalił sobie ubranie i nie zaliczył zadania dla drużyny. Później, w decydującej części zadania zgubił się w lesie, co rowniez spowodowało ostateczna klęskę jego drużyny i wizytę na ceremonii. Dzieki nieporadności podczas zadań Staci, został jednak na wyspie, mimo iż razem z Zoey chcieli wyeliminować Ann Marie.

Trzeci odcinek zaczyna od wizyty w pokoju zwierzę gdzie wypowiada się na temat Staci. Następnie szybko dostrzega podłość Ann Marii, kiedy ta chowa rzeczy przed Zoey, którą uważa za przyjacielską dusze. Zadaniem, ku jego radości był konkurs wiedzy, w którym doszedł najdalej ze swojej drużyny, bo aż do jego finału. Niestety, w pytaniu o sporcie pewny siebie chłopak nie odpowiedział dobrze. I pomimo iż był w zadaniu najlepszy ze swoich, drużyna postanowiła go wyeliminować.

Widzimy go po raz kolejny dopiero w odcinku dwunastym, gdzie można zobaczyć jak sobie radzi po programie. Dowiadujemy się że jego rodzice wykładają na uniwersytecie, oraz że jego życie jego ułożone całkowicie pod pantoflem rodziców. Poznaje Geoffa, uczestnika z poprzednich edycji TD, który stara mu się doradzić i zaprasza do na imprezę. Cameron nie ma odwagi tego zrobić, ale kiedy chcial się podzielić nowościami o zdobytym przyjacielu został tajemniczo porwany. Spotyka się z innymi przegranymi w tajemniczym miejscu, gdzie Chef oznajmia im, że widza się ponownie na wyspie.

Audycja

Chris: A teraz szybki sprawdzian pamięci dla was, widzowie. Kto przegrał finałowy pojedynek z Dawn, a z programu wyeliminowała go Ann Marie? Tak, tak... To miłośnik nauki, przyjaciel Zoey, kujon z Calgary - Cameron!
Cameron: Z tym kujonem to się nie zgadzam.
Chris: Dobra, dobra. Kujon to ktoś , kto stale coś zakuwa. Nawet teraz masz ze sobą trzy książki.
Cameron: To „Wstęp do psychoanalizy” Sigmunda Freuda, „Zanim pojawił się człowiek” Buriana oraz „Słownik wyrazów bliskoznacznych”.
Chris: Do sklepu po bułki chodzisz z tymi książkami?
Cameron: Sądzę, że gdybyś przeczytał chociaż jedną z tych książek, nie zadawałbyś takich głupich pytań!
Chris: No, no, no… Ktoś tu się zrobił pyskaty.
Cameron: Pyskaty nie jestem. Ale nie lubię braku kultury.
Chris: Nasi widzowie dobrze pamiętają, że z programu wyeliminowały cię… baby! Nie jest ci wstyd?
Cameron: Po pierwsze - nie baby, tylko dziewczyny. A po drugie – nie, to żaden wstyd. Nie dzielę ludzi na mężczyzn i kobiety, tylko na inteligentnych i tych mniej. Tylko nie pytaj mnie, do której grupy ciebie bym zaliczył.
Chris: Czy program coś zmienił w twoim życiu?
Cameron: Raczej nie. Potwierdził raczej to, co już wiedziałem, a mianowicie, że w dzisiejszym świecie coraz częściej liczy się to, co masz w portfelu i jak wyglądasz niż to, co masz w głowie.
Chris: Takie życie! (śmiech)
Cameron: To smutne, a nie śmieszne.
Chris: Jak dla kogo…
Cameron: To teraz ty mi odpowiesz na pytanie: Jak wyglądałby świat, gdyby prezydentem i premierem każdego kraju byli ludzie z nadmuchanymi mięśniami i inteligencją równą chlebakowi?
Chris: (wyraźnie poirytowany): Od zadawania pytań to ja tutaj jestem. Czy dzięki programowi coś się zmieniło w twoim życiu?
Cameron: Tak, jestem rozpoznawalny na ulicy. Czasem ludzie podchodzą do mnie i mówią, że szkoda, że tak szybko odpadłem. Nawet moi rodzice żałują , że nie pozwolono mi pokazać na wyspie całej inteligencji.
Chris: Twoi rodzice cię wspierali?
Cameron: Oczywiście, nadal to robią. Oboje są wykładowcami na Uniwersytecie Calgary, więc uwielbienie dla nauki wyssałem z mlekiem matki.
Chris: Pewnie są z ciebie dumni.
Cameron: Tak i okazują mi to na każdym kroku.
Chris: A co z twoim… hmm… „zainteresowaniem” sportem? Nadal go nie lubisz?
Cameron: Szkoda mi czasu na takie rzeczy. Ja kocham książki, a wysiłek intelektualny lepiej mi służy niż gra w koszykówkę.
Chris: Słyszeliście, kochani widzowie? Cameron w ogóle się nie zmienił (śmiech).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki